Prima pagină > Uncategorized > Vorba de joi, 20 octombrie 2016

Vorba de joi, 20 octombrie 2016

”Ce frumos se purtau cu oamenii”

Simbol al liberalismului românesc, Radu Câmpeanu a ales (la 94 de ani) să plece spre ”o zonă mai liniștită”, acolo unde cel mai probabil se va reîntâlni cu înaintașii săi. Nu a fost unul dintre preferații mei între ale politicii liberale, însă îmi vin în minte câteva vorbe ale domniei sale, spuse într-un interviu de acum patru ani, luat  la câteva luni după împlinirea vârstei de 90 de ani.

”Si tatal meu fusese liberal, dar el se prapadise demult. L-am cunoscut pe Farcasanu, care era presedintele tineretului liberal. Am cunoscut multi liberali, cu care am ramas prieten. Am facut politica, in cadrul Clubului Liberal, pe Maria Rosetti, unde am invatat multe. L-am cunoscut atunci si pe Bebe Bratianu, care pe vremea aceea era secretar general al PNL si am vazut ce frumos se purtau cu oamenii.”

”Nu vad oameni de mare autoritate morala, cu inteligenta politica necesara, cea a oamenilor politici din trecut, care se sprijinea pe o cultura foarte serioasa. Nu vad astfel de oameni astazi, poate se vor naste, poate sunt inca prea tineri si nu au aparut pe scena politica sau nu am cum sa ajunga in varf.”

PNL-ul este un partid cu traditie, de ctitorie, nu te joci cu el cu una, cu doua.

Să te porți frumos cu oamenii dar în același timp să arăți adversarilor tăi politici că PNL-ul este un partid cu tradiție, cu care nu te joci cu el cu una cu două, iată un posibil drum de urmat de către cei care facem parte astăzi din acest partid. Însă așa cum spunea seniorul liberal, pentru a avea o asemenea autoritate morală, pentru a dobândi inteligența politică necesară , trebuie  ca cei care ne conduc să aibă la bază ” o cultură foarte serioasă”.  Iar aiasta e greu de găsit în zilele noastre. Greu tare…

R.I.P. Radu Câmpeanu !

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

