Prima pagină > Uncategorized > Vorba de joi, 5 ianuarie 2017

Vorba de joi, 5 ianuarie 2017

La mishto

Exemplul No.1 : Ieri am avut de-a face cu un medic care după ce a făcut o simplă palpare ( de parcă nu aș fi fost la un ins în halat alb ci la vreun vraci ) m-a luat la mishto din fugă, spunându-mi plictisit  ” la sfârșitul lui februarie – începutul lui martie … la operație, să extirpăm ”. Fără să vadă rezultatele unor analize ale sângelui, fără să vizualizeze rezultatele de la un ecograf ceva, fără nimic…

Exemplul No.2 : Mai zilele trecute am fost luat la mishto de niscavai cadre didactice care la întrebarea mea referitoare la nivelul la care plasează domniile lor școala pe care o reprezintă d.p.d.v. al rezultatelor, mi-au răspuns senin ”între 8 și 9”, în timp ce media ultimului examen de capacitate trecea cu greu de cifra 5…

Exemplul No.3 : Cu ceva timp în urmă am fost luat la mishto de un preot care în timpul Sfintei Liturghii ieșea afară să-și vizualizeze contul de Facebook, iar în alte situații, în timpul Sfântului Maslu – atunci când se presupune că vorbim despre o anumită stare spirituală – făcea șăgalnic din ochi enoriașelor, de parcă ar fi fost Făt Frumos din lacrimă 🙂 …

Exemplul No.5 : Și pentru că cei care ne conduc sunt precum îi nația, tot ieri , la întâlnirea Președintelui cu ”musafirii ”, am văzut miștocăreala la maxim , dată de șeful celui mai mare partid politic din România – care și-a hilizit hamsterul de deasupra buzelor pe toată durata depunerii jurământului de către membrii guvernului – dimpreună cu un președinte care s-a dorit a fi ironic -după ce vreme de doi ani m-a luat la mishto cu modul de a conduce țara – dar care și-a ales prost momentul, zic eu.

Am dat aceste 5 exemple cu doftorul, profesorul, popa și politicianul, pentru că după mintea mea, acestea ar trebui să fie meserii în care, dacă nu pui olecuță de suflet și pasiune în a le face, mai bine nu le faci. Pentru că vorba celor de la radio Erevan, chiar dacă o țară e bolnavă, e prost educată, are o credință în derivă și e condusă de politicieni de două parale, ea poate merge înainte. Dar … la mishto.

Notă: Nădejdea mea e la medicii tineri – care mare parte din ei îngrijesc acum bolnavii Europei – la profesorii tineri care au o altă viziune despre lume și viață, la preoții tineri care au ales să viețuiască pe lângă mănăstiri cu har, precum și la tinerii care, după ce au făcut cinste țării la universități renumite din vestul Europei, au decis cu mult curaj să se implice în viața politică. La ei mi-i nădejdea că într-o bună zi, îi vor trimite la pensie pe cei din exemplele de mai sus. Evident… tot la mishto!

 

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

